Ремонти
Съжаляваме, но не можем да предложим ремонт на никакви артикули.
Ако вашият артикул е бил закупен през последните 90 дни и попада под нашата 90-дневна гаранция за връщане на парите, можете лесно да го върнете артикула обратно при нас за пълно възстановяване и закупете отново същия артикул отново.
Моля, следвайте процедурите за връщане съгласно тази статия, като като щракнете тук.
Ако връщате и купувате артикул отново и цената между първоначалната ви покупна цена и текущата цена е различна, моля, оставете да платите пълната цена за вашата нова поръчка и отбележете по време на плащането, че това е поръчка за замяна и че трябва да коригираме акаунта ви за разликата. След като поръчката ви бъде получена от нас, нашият екип за обслужване на клиенти ще изпрати възстановяване на разликата към първоначалния ви метод на плащане.
