Недоставена поръчка
Ако куриер не може да достави поръчката поради причини, включително, но не само:
-
Клиентът е въвел неправилен адрес по време на поръчката или
< /li> -
Клиентът отказа да приеме пратката или
-
Куриерът е изчерпал всички опити за доставка, но клиентът остава недостъпен, за да приеме пратката.< /p>
След това артикулите ще бъдат върнати обратно на PearlsOnly и клиентът ще бъде таксуван, както следва:
- Такси за доставка за поръчката, използвайки нашите стандартни цени за доставка.
- Такса за обработка от $20 за пратка, която не може да бъде доставена.
Възстановената сума ще бъде публикувана в акаунта на клиента, след като поръчката, която не може да бъде доставена, бъде получена и обработена от нас.
