Дефектен артикул
Съжаляваме да научим, че сте получили дефектен артикул. Стремим се да гарантираме, че всеки артикул, който ви изпращаме, е в перфектно състояние.
Въпреки това понякога се случват грешки и бихме искали да предприемем всички стъпки, за да ги разрешим възможно най-лесно и бързо. p>
За артикули, обхванати от нашата 90-дневна гаранция за връщане на парите:
Ако вашият артикул е дефектен и е покрит от нашата 90-дневна гаранция за връщане на парите, ще се радваме да го обменим безплатно.
В случай, че артикулите са дефектни, ние ще покрием разходите за обратна доставка до нас и всички разходи за връщане на артикула обратно до вас.
Разходите за връщане на артикула обратно до нас , ще бъде възстановена сумата, посочена за стандартна доставка, като се използват нашите публикувани тарифи за доставка.
Ще издадем кредит обратно към оригинала начин на плащане, който сте използвали за плащане на вашия артикул. За повторно възстановяване на разходите за доставка извън 30 дни, ние ще изпратим възстановяването чрез PayPal.
Ако предпочитате, бихме искали също да ви предложим издаване на ваучер за подарък за ДВА ПЪТИ сумата на възстановяването на доставката, която вие можете да използвате за следващата си покупка. Ако желаете тази опция, моля, направете бележка в секцията за коментари на формуляра за връщане.
Моля, следвайте процедурите за връщане съгласно тази статия, до щракнете тук.
Моля, имайте предвид, че опцията за връщане/замяна на артикул ще се появи само ако артикулът е в рамките на гаранционния период за връщане/замяна.
За артикули извън 90-дневната гаранция за връщане на парите:
Ако вашият артикул е дефектен и е извън нашата 90-дневна гаранция за връщане на парите и по-малко от 1 година, ще се радваме да го поправим БЕЗПЛАТНО такса.
За да поискате ремонт, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти. Разходите за доставка до нас ще бъдат за ваша сметка, а обратната доставка ще бъде предмет на нашите тарифи за доставка.
