Отказ от поръчка
Ако промените мнението си и желаете да анулирате поръчката си, преди да получите нашето съобщение „Готовност за изпращане“, моля, изпратете ни имейл, обадете се или разговаряйте с нас и ние с удоволствие ще анулираме поръчката ви.
В случай че поръчката е била изпратена, няма да можем да я изтеглим. В този случай, моля, изчакайте поръчката да стигне до вас и след това върнете артикула обратно при нас.
Анулиране на поръчка от PearlsOnly
PearlsOnly си запазва правото за анулиране на поръчка поради причини, включително, но не само:
- Недостатъчна наличност към момента на поръчката
- Нашият куриер не доставя до вашия район изобщо или в рамките на приемливи срокове
- Един или повече от поръчаните артикули са посочени на неправилна цена поради печатна грешка
Ако PearlsOnly анулира поръчката ви, ще бъдете уведомени от имейл и плащането ви ще бъде възстановено възможно най-скоро и в рамките на 30 дни от вашата поръчка. PearlsOnly не предлага допълнителна компенсация.
